AskNicely - Aplikacja do zbierania opinii od klientów w czasie rzeczywistym.
AskNicely to darmowa aplikacja na Androida opracowana przez Ask Nicely Inc. Pozwala ona firmom śledzić i reagować na opinie klientów w czasie rzeczywistym, oparte na wskaźniku Net Promoter Score (NPS). Aplikacja została zaprojektowana tak, aby przypominała aplikację do wysyłania wiadomości, co ułatwia pracownikom na wszystkich poziomach śledzenie i reagowanie na opinie klientów związane z ich rolą lub funkcją.
Dzięki AskNicely firmy mogą śledzić zadowolenie klientów na podstawie wskaźnika NPS oraz filtrować wyniki i odpowiedzi według okresu czasu, oceny, zespołu, regionu, segmentu klientów i wiele więcej. Aplikacja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wiadomości od klientów bezpośrednio z telefonu, dodawanie notatek dla innych członków zespołu oraz otrzymywanie powiadomień push dotyczących konkretnych odpowiedzi, które wymagają uwagi.
Dodatkowo, AskNicely dostarcza rankingi najlepiej działających zespołów, regionów, segmentów klientów i kanałów. AskNicely jest oceniany jako najlepsza platforma do zarządzania opinią klientów w przedsiębiorstwach według G2Crowd.
Aby korzystać z AskNicely, użytkownicy muszą założyć konto na stronie internetowej AskNicely. Opinie klientów są niezbędne dla firm w celu poprawy ich produktów i usług, a AskNicely zapewnia łatwy i skuteczny sposób na to.